69slam



O podjetju 69Slam

Od ustanovitve leta 2004 je 69SLAM razširil svoje ime in izkoristil svetovne navdušence. V preteklih letih je 69SLAM zgradil ugled s svojimi barvnimi, alternativnimi odtisi, ki se še naprej presegajo z vsakim drznim korakom. Najbolj znan po svojem statusu mladostne in provokativne blagovne znamke, 69SLAM se še naprej razvija, kar prinaša enako samozavesten, muhast in igriv odnos do vseh njegovih modelov. 69SLAM je bil rojen daleč daleč od vseh formuliranih blagovnih znamk in je postal sodoben življenjski slog zabavnega spodnjega perila, kopalke, oblačil in drugih sorodnih izdelkov. 

Predstavlja se v več kot 50 državah po vsem svetu, 69SLAM namerava ponazoriti svoj moto "PLAYLOUD!" na najboljši možni način.

 

Nova blagovna znamka

Leta 2013 je prišel čas, da ustvarimo nov čisti, čvrst in močan logotip blagovne znamke, ki odraža smer blagovnih znamk. 69SLAM ostaja svež in resničen za svoj namen in meni, da je novi logotip pravi korak. Tako je bil predstavljen logotip sladoleda. 

 

 

Simbol je sodoben in pristen, seksi in igriv. Predstavlja nerodnost, praznovanje in mladost, za katero velja vsaka znamka. Obstaja dovolj okusov sladoleda, da bi zadovoljili vse. Kakšen je vaš najljubši okus?

 

Filozofija

Vstopite v svet 69SLAM, ki združuje edinstveno skupino posameznikov, ki radi igrajo glasno in delujejo provokativno. Na podlagi vplivov iz ulične umetnosti, ekstremnih športov in glasbe, 69SLAM govori vsem, ki ljubijo, počutijo, živijo.

 

 

Oglejte si vse novosti v trgovini 69slam

Izdelki 1 do 20 od skupaj 85

na stran

Stran:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5

Izdelki 1 do 20 od skupaj 85

na stran

Stran:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5